[quote][b][url=/v3/forum/forces-terrestres-8/topic/arm%C3%A9e-de-terre-s%C3%A9n%C3%A9galaise-1058/?post=167384#post-167384]ouakamois[/url] a dit le 25/06/2026 à 10:26 :[/b] [url=https://www.facebook.com/share/r/1BoPaWWmfK/]Les drones de la GN[/url][/quote]