[quote][b][url=/v3/forum/europe-14/topic/aviation-navale-fran%C3%A7aise-585/?post=167378#post-167378]ouakamois[/url] a dit le 24/06/2026 à 14:37 :[/b] Sources images Instagram  Dassault F2000 Albatros de l'Aéronavale [img]/media/forum/uploaded_pictures/IMG_20260624_003742_w5kdtxR.jpg[/img][img]/media/forum/uploaded_pictures/IMG_20260624_004235_JXMqRwN.jpg[/img][img]/media/forum/uploaded_pictures/IMG_20260624_004140_st1WjgS.jpg[/img][/quote]